Classes

Εδώ θα βρείτε αναλυτικά τα μαθήματα που διδάσκονται Mandala με αναλυτικές πληροφορίες.

Hatha Yoga

Η Hatha προέρχεται από τις σανσκριτικές λέξεις «Ηa» που σημαίνει ο ήλιος και «Τha» που σημαίνει «σελήνη», αναφέρεται στα ενεργειακά κανάλια (nadis) του σώματος. Το «Ηa» (pingala) αντιπροσωπεύει την ηλιακή ενέργεια στο σύμπαν και αντίστοιχα τη σωματική ενέργεια στον άνθρωπο. Το «Tha» (ida)αντιπροσωπεύει την σεληνιακή ενέργεια στο σύμπαν και αντίστοιχα τη νοητική-συναισθηματική ενέργεια στον άνθρωπο. Πρόκειται για δύο διαφορετικές πλευρές, στοιχεία του εαυτού μας( Ήλιος που συμβολίζει τη φωτιά, την ενέργεια και τη δύναμη – Σελήνη που συμβολίζει το νερό, τη συγκέντρωση και την ηρεμία).Ο κύριος στόχος της Hatha Yoga είναι η εξισορρόπηση των δύο αυτών ενεργειών.
Η πρακτική της Hatha Yoga περιλαμβάνει μια σειρά από σωματικές στάσεις (asanas), αναπνευστικές ασκήσεις (pranayama), ενεργειακά κλειδώματα (mudras) και διαλογισμό (meditation), o συνδυασμός των οποίων επιφέρει εναρμόνιση, ισορροπία και υγεία στο σώμα και το νου.
Μέσα από τις στάσεις (asanas) της Ηatha yoga επιχειρούμε να βελτιώσουμε τη στάση του σώματος μας και να ευθυγραμμίσουμε τη σπονδυλική μας στήλη. Αυτή είναι η βάση που προστατεύει και εξισορροπεί το νευρικό μας σύστημα και το μυστικό για την υγεία του σώματός μας.

Pilates

«the art of contrology» – «η τέχνη του ελέγχου»
Η μέθοδος Pilates αναπτύχθηκε το 1920 από τον Joseph Pilates , με στόχο «να επιτύχει τον έλεγχο του πνεύματος πάνω στο σώμα», ως ένα πρόγραμμα αποθεραπείας για τα μυοσκελετικά του προβλήματα και εξελίχθηκε σαν μια μέθοδο ευεργετικής άσκησης που προσφέρει έντονη αίσθηση ευεξίας. Η σταθεροποίηση, ο έλεγχος, η συγκέντρωση, η ροή της κίνησης, η αναπνοή και η ακρίβεια στην κίνηση είναι οι αρχές στις οποίες στηρίζεται η μέθοδος για την απόκτηση ευθυγραμμισμένης στάσης σώματος, αντοχής, ελαστικότητας, μεγαλύτερης κινητικότητας και αυτογνωσίας.
Ένα καλά σχεδιασμένο πρόγραμμα Pilates που ακολουθείται συστηματικά για επαρκές χρονικό διάστημα, μπορεί μεταξύ άλλων να επιφέρει τα εξής αποτελέσματα:
– Σωστή στάση και ενδυνάμωση των μυών του κορμού
– Βελτίωση της αναπνοής και της κυκλοφορίας του αίματος
– Αύξηση της κοιλιακής δύναμης
– Υγιείς αρθρώσεις
– Ομοιόμορφη μυϊκή ανάπτυξη σε όλο το σώμα
– Βελτίωση ευλυγισίας και ισορροπίας
– Πλήρης συντονισμός μυαλού, σώματος και πνεύματος για καλύτερη ζωή

Aerial Yoga

H Aerial Flow Yoga είναι ένα ολοκληρωμένο σύστημα εκγύμνασης που συνδυάζει την επιστήμη της γιόγκα, τη δυναμική του fitness και την τέχνη του χορού. Συνδυάζοντας τα πλεονεκτήματα και των τριών, το μάθημα γίνεται ένα παιχνίδι που προσφέρει ευεξία και καλή διάθεση σε κάθε ασκούμενο. Mας βοηθάει να ανακαλύψουμε νέες πτυχές της προσωπικότητας μας και να ξεπεράσουμε τους φόβους μας χρησιμοποιώντας ως εργαλείο το στήριγμα μιάς αιώρας που γυρίζει τον κόσμο μας ανάποδα!
Η πρακτική της Aerial Flow Yoga περιλαμβάνει ασκήσεις προθέρμανσης, αιωρήσεις, εναέριες στάσεις της γιόγκα, ασκήσεις ισορροπίας, ακροβατικά παιχνίδια, εναέριες χορογραφίες, ασκήσεις ευλυγισίας, ασκήσεις αναπνοής, ασκήσεις αποθεραπείας, ολοκληρώνεται δε πάντα με μία βαθιά εναέρια χαλάρωση. Το μάθημα βασίζεται στη ροή των ασκήσεων και είναι ένας συνδυασμός ασκήσεων που γίνονται στο πάτωμα με τη χρήση της αιώρας και ασκήσεων που γίνονται εξολοκληρου στον αέρα.
Τα οφέλη της Aerial Flow Υοga:
• ενδυνάμωση ολόκληρου του σώματος
• επανατοποθέτηση του σώματος στην ανατομικά σωστή στάση
• αποσυμπίεση των αρθρώσεων
• αναζωογόνηση του λεμφικού, πεπτικού και κυκλοφορικού συστήματος
• συμβολή στην καλύτερη κυκλοφορία του αίματος στα κύτταρα του εγκεφάλου
• αύξηση των αντανακλαστικών και της συγκέντρωσης
• ευεξία και καλή διάθεση
• αυξηση αυτοπεποίθησης
• συμβολή στην τόνωση και σύσφιξη του δέρματος
H Aerial Flow Yoga απευθύνεται σε όλους, ανεξαρτήτως εμπειρίας και ηλικίας. Ενδείκνυται για ανθρώπους που έχουν προβλήματα μέσης, αυχένα, ώμων καθώς και για εκείνους που πάσχουν από ένταση και στρες.

Bollywood

Το Bollywood dancing είναι η επίσημη ονομασία του μοντέρνου Ινδικού χορού. Είναι ένας συνδυασμός του αρχαίου, κλασσικού ινδικού χορού (που αποτελεί τη βάση), παραδοσιακού χορού, όπως ο Bhangra και πολλές φορές με επιρροές από λάτιν και αραβικούς χορούς. Είναι χαρούμενος και εκφραστικός χορός και μέσα από τη μουσική ανακαλύπτει κανείς βαθιά μηνύματα,τα οποία μπορεί να εκφράσει με ιδιαίτερα χαριτωμένες κινήσεις του σώματος.

Mindfulness

Η πλησιέστερη μετάφραση του mindfulness στα ελληνικά είναι ο όρος «Συνειδητότητα». Ουσιαστικά, όταν κάποιος βρίσκεται σε κατάσταση « Mindfulness» είναι σε απόλυτη επαγρύπνηση αλλά διατηρεί ταυτόχρονα την ισορροπία και την ηρεμία του νού.
Με την πρακτική της αναπνοής “pranayama”ενισχύουμε την ροή της ενέργειας ώστε να διοχετευθεί μέσα στο σώμα ώστε να οδηγήσει τον ασκούμενο σε μία απόλυτη σωματική , νοητική σταθερότητα και σε μια υψηλή ενεργειακή κατάσταση. Μέσα από τεχνικές διαλογισμού “meditation” μαθαίνουμε να ζούμε στο παρόν και να απολαμβάνουμε κάθε στιγμή της ζωής μας , αναπτύσσοντας εσωτερική γαλήνη και ηρεμία , αποβάλλοντας αρνητικές σκέψεις και εντάσεις.

Little Yogis World

Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται ολοένα και περισσότερο μια αυξανόμενη τάση των γονέων, να καθοδηγούν τη σωματική και πνευματική εξάσκηση των παιδιών τους σε πιο εξειδικευμένες μορφές εκγύμνασης. Η γιόγκα για τα παιδιά αποτελεί έναν από τους πιο δημοφιλείς τρόπους άσκησης για παιδιά:
• Αναπτύσσεται η ισορροπία , η ευλυγισία και ο συντονισμός
• Ενισχύεται η συγκέντρωση και η φαντασία
• Δημιουργείται σταθερότητα
• Αποκτάται πειθαρχία και σεβασμός
• Τελειοποιείται η σκέψη
• Αποβάλλεται το στρες το οποίο διακατέχονται
Ικανότητες που με έναν αξιοθαύμαστο τρόπο παρατηρείται , ότι μεταφέρονται ακόμα και στις καθημερινές τους δραστηριότητες. Έχει αποδειχθεί ότι η γιόγκα βοηθά ιδιαίτερα τα υπερκινητικά παιδιά και εκείνα που τα χαρακτηρίζει η έλλειψη προσοχής.
Τα παιδιά μαθαίνουν να ασκούνται σε μικρές ομάδες ή ακόμα και σε ζευγάρια, εκτελώντας όλες τις πόζες υπό μορφή παιχνιδιού και αυτό κάνει ένα μάθημα γιόγκα ιδιαίτερα διασκεδαστικό και ενδιαφέρον γι” αυτά.

Anusara Yoga

Anusara (a-nu-sar-a) σημαίνει «Να ρέεις με χάρη», «Να πηγαίνεις με τη ροή», «Ν’ ακολουθείς την καρδιά σου»… Στην Anusara yoga βοηθάμε να ξετυλιχτεί η ψυχική ομορφιά. Σε κάθε μάθημα δουλεύουμε ένα θέμα, μια θετική ποιότητα της καρδιάς και ερχόμαστε πιο κοντά σε αυτή. Η πρακτική ξεκινάει από μέσα προς τα έξω. Ερχόμαστε σε επαφή με τον εσώτερο εαυτό μας.
Όλες οι asanes βασίζονται στις αρχές ευθυγράμμισης «Universal Principles of Alignment». Η anusara yoga είναι δομημένη έτσι ώστε να είναι κατάλληλη για όλους τους μαθητές. Από αρχάριους και ανθρώπους με ειδικές θεραπευτικές ανάγκες μέχρι προχωρημένους μαθητές. Σε κάθε στάση της Anusara yoga εφαρμόζουμε τις καθολικές αρχές της ευθυγράμμισης. Κεντρική ιδέα των αρχών αυτών είναι τα τρία σημεία: Στάση, Ευθυγράμμιση, Δράση. Τα τρία σημεία αναφέρονται σε μια θεμελιώδη αντίληψη της Anusara yoga, κατά την οποία κάθε στάση είναι εμποτισμένη με ενσυνείδητη πρόθεση που συνδέεται με τις ανώτερες αξίες της yoga: πλήρης επίγνωση της ευθυγράμμισης του σώματος και ισορροπημένη δράση μεταξύ Σταθερότητας και Ελευθερίας!

Vinyasa Yoga

Η λέξη «Vinyasa» σημαίνει «ανάσα συγχρονισμένη με την κίνηση» Vinyasa Yoga είναι μία δυναμική πρακτική που χρησιμοποιεί μια προοδευτική σειρά στάσεων(asanas) συνοδευόμενη από ασκήσεις αναπνοής(pranayama), με μία κίνηση που ρέει διαδοχικά και με ρυθμό ενεργοποιώντας και αφυπνίζοντας το ευρύτερο μυικό σύστημα.
– Αποτοξινώνει
– Ενδυναμώνει
– Ενισχύει την επαναφορά μας στο κέντρο
– Τονώνει την αυταποδοχή
– Αυξάνει την ενέργεια
Λόγω του γρήγορου ρυθμού κατά τη διάρκεια του μαθήματος, θα ήταν καλό να υπάρχει κάποια προηγούμενη εμπειρία στη γιόγκα.

Prenatal Yoga

Η yoga εγκυμοσύνης είναι σχεδιασμένη για να στηρίξει και να βοηθήσει τις γυναίκες σε αυτό το όμορφο και βαθύ ταξίδι της εγκυμοσύνης. Είναι μια περίοδος κατά την οποία έχει τεράστια σημασία να βρίσκονται σε κατάσταση αρμονίας οι ποικίλες διαστάσεις της γυναικείας ύπαρξης. Η πρακτική της yoga συνεισφέρει στην καλύτερη δυνατή υγεία του σώματος και του νου, ενοποιώντας τη σωματική, συναισθηματική και πνευματική ανάπτυξη της μητέρας και του παιδιού της.
Συγκεκριμένα:
– Αναπτύσσει την αντοχή και τη δύναμη
– Ενισχύει την ισορροπία
– Ανακουφίζει από την ένταση του αυχένα , των ώμων , της πλάτης , του στήθους και των γοφών.
– Προσφέρει ηρεμία στο νευρικό σύστημα
– Προετοιμάζει για τον τοκετό
– Συνδέει με το μωρό
– Αυξάνει την κυκλοφορία
– Πρακτική εξάσκηση με τεχνικές αναπνοών

Δείτε το πρόγραμμά μας για τα μαθήματα Γιόγκα και Πιλάτες. Βρείτε το τμήμα και το μάθημα που σας εξυπηρετεί καλύτερα.

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
managerClasses